Klantenservice
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Alle informatie over de verzending van je bestelling vindt u hier.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn per bestelling verschillend. Hoe groter het totaalbedrag, hoe lager de verzendkosten. Tijdens het afrekenen worden de verzendkosten automatisch berekend. Het complete overzicht vindt je tijdens het afrekenen.
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Helaas is het niet mogelijk de bestelling op te halen.
Leveren jullie buiten Nederland?
Wij leveren ook aan klanten uit Belgie. De verzendkosten worden tijdens het afrekenen berekend. Heb je een bedrijf en wil je de BTW verleggen? Tijdens het afrekenen kan je jouw BTW-nummer invullen. De BTW zal dan automatisch van het totaalbedrag worden afgetrokken. Let op: deze BTW moet je in jouw eigen land afdragen.
Kunnen jullie onder rembours verzenden?
Gezien de hoge kosten kunnen wij helaas niet onder rembours zenden.
Ik heb 5 magneten nodig, maar er zijn er nog maar 4 op voorraad?
Wij proberen de magneten zo veel mogelijk op voorraad hebben. Als de voorraad laag is kan je er van uit gaan dat er nieuwe magneten onderweg zijn. Bij spoed kan je het beste even mailen naar support@magnetenkopen.nl of stuur een bericht via het contactformulier, dan kijken we wat we voor je kunnen doen.
Waarom rekenen jullie BTW over de verzendkosten?
Wij zijn verplicht om 21% BTW af te dragen over de verzendkosten. Als wij bijvoorbeeld voor €3,26 euro aan kosten maken voor het verpakken van een bestelling moeten wij €0,69 euro belasting afdragen. Die twee bedragen opgeteld maakt dat wij €3,95 in rekening moeten brengen.
Er zaten maar 2 postzegels op mijn pakketje, maar ik heb €2,95 betaald?
Verzendkosten zijn niet enkel de kosten van de postzegels. Magneten moeten zeer zorgvuldig en veilig verpakt worden vanwege de kwetsbaarheid en het magneetveld. Dit kost tijd, meer tijd dan bij de meeste andere producten. Naast de kosten voor het inpakken zijn er uiteraard ook de kosten voor de verpakkingsmaterialen en de factuur. Tevens worden de bestellingen vijf dagen per week op een vaste tijd vervoerd naar PostNL. Aangezien het aantal magneten per bestelling erg varieert vinden wij het eerlijk als de kosten voor het inpakken ook echt bij de verzendkosten worden berekend. Zodoende kunnen we de magneten zo goedkoop mogelijk houden, en betaal je bij de grotere bestelling niet dubbel voor de verzending.
Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Geen probleem, wanneer je wilt afzien van jouw aankoop of wilt ruilen kan je binnen 14 dagen na levering het retourformulier invullen.
Waar kan ik jullie algemene voorwaarden vinden?
Deze kan je hier vinden.
Waar kan ik jullie privacyverklaring vinden?
Deze kan je hier vinden.
Waar kan ik jullie cookieverklaring vinden?
Deze kan je hier vinden.